Apr 22, 2014

Kad Kahwin Murah dari Kiz Wedding

Haa siapa kat sini nak kad kahwin murah dari Kiz Wedding angkat tangan!! Haa memang semua angkat tangan lah kan. Takpe-takpe boleh turun tangan dulu. Sebab Kiz memang sedia nak bagi harga murah ni kat semua yang buat kad jemputan kahwin dengan kiz wedding.

Kiz Wedding menyediakan pelbagai jenis kad kahwin pada harga yang sangat istimewa untuk anda. Kami memahami keadaan ekonomi di negara kita yang memerlukan kita untuk menjimatkan setiap  sen yang ada dalam poket kita. Untuk senarai harga kad dan lain-lain tambahan seperti button badges, arrowsign, bunting dan doorgift yasin.

Untuk senarai harga boleh klik pada link sini 

Antara design kad Kiz Wedding

Antara design kad Kiz Wedding

Antara design kad Kiz Wedding



Apa Kelebihan lain yang anda boleh dapat jika buat tempahan kad kahwin dengan Kiz Wedding? Di Kiz Wedding, kami mampu menyiapkan design draft kad anda dalam masa 1 hari untuk ready made design dan 3 hari untuk custom made design. Selain dari harga kad kahwin murah kami, anda juga akan mendapat pelbagai hadiah percuma bergantung kepada promosi semasa kami ok.

NAK LAGI??

Baik! Kami akan siapkan kad jemputan kahwin anda dalam masa 1 minggu sahaja selepas anda sudah membuat bayaran deposit dan comfirmkan artwork dah boleh sedia untuk printing.

So, kepada siapa yang dah teruja nak buat tempahan kad dengan Kiz Wedding boleh klik link sini untuk lihat proses atau cara buat tempahan ok..Buat tempahan anda hari ini sebab susah nak dapat tawaran Kad Kahwin murah macam ni kat tempat lain.

No comments: