Apr 23, 2014

Kiz Wedding sedia dengan tawaran harga kad kahwin murah, cantik dan berbaloi.

Kad kahwin murah? Ok tarikh perkahwinan dah ada, baju pengantin dah survey, doorgift pun dah decide. Apa lagi yang belum saya prepare ye? Ahah Kad Kahwin!!! Betul tak?

Jadi kat mana tempat yang sesuai untuk saya nak cari kad kahwin ye? Nak cari yang paling dekat dengan rumah ke? Nak cari tempat yang boleh buat kad kahwin yang havoc-havoc kah? atau nak cari Kad Kahwin yang murah dan berbaloi macam di Kiz Wedding ni?

Kiz meet with the happy customer


Ok itu sebenarnya terpulang pada anda, bergantung pada keadaan semasa jugak la kan. Kalau kita rasa bajet kita banyak bolehlah cari tempat yang boleh buat kad kahwin yang gempak-gempak sket tu. Tapi pendapat kiz lebih baik kita jimatkan duit sikit untuk kad kahwin kan sebab kalau ikut yang biasanya customer kiz akan cakap "kad kahwin ni orang baca skali je pastu dah letak kat mana-mana", tapi tu orang kata la, terpulang pada anda jugak..

Tapi jika korang buat pilihan yang jimat dan berjaya(?), jemput-jemputlah buat kad jemputan kahwin dengan kiz ye sebab kami memang dah sedia dengan harga kad kahwin murah lagi berbaloi lagi comel dan cepat seawal 10 hari boleh siap untuk diambil.

No comments: