May 1, 2016

Contoh Design Untuk Doorgift Yasin Reunion Sekolah

Seperti yang dijanjikan malam ni Cik Kiz na update lagi post kat blog Kiz Wedding ni ok jom kita tengok lak order terbaru yang Cik Kiz dapat iaitu design untuk doorgift sempena reunion sekolah SKPN tahun 82. Untuk pengetahuan u all ni first time tau Cik Kiz dapat order termpahan doorgift Yasin untuk dinerikan kepada bekas kawan sekolah. 

Alhamdulillah doorgift Yasin Kiz Wedding dapat digunakan bukan sahaja untuk majlis perkahwinan dan majlis kenduri tahlil tetapi juga kepada majlis reunion sekolah. Terbaik kan idea doorgift kali ni?:-)

Contoh Design Untuk Doorgift Yasin Reunion Sekolah


Konsep Dan Design


Untuk konsep da design doogift yasin kali ni client Kiz minta untuk menggunakan design bunga floral warna biru cair. Susah gak Cik Kiz nak interprate dalam ayat. Apa kata kita tengok terus pada gambar design nya kat bawah ni.

Details yang Diperlukan


Di sebelah muka depan Yasin, client Kiz tak nak letak apa apa tambahan teks tau. Kiz hanya diminta untuk biarkan nama Yasin dan Al Mathurat tu sahaja.Untuk details yang diperlukan pada sebelah muka belakang Yasin pula adalah tulisan " Reunion Ex SKPN 82 " dan " Dengan Ingatan Tulisan Ikhlas Dari Sharmila Syeed Ali".

Tidak lupa juga tarikh majlis reunion ditetak sekali di sebelah bawah muka belakang Yasin iaitu pada 4 Jun 2016.

Muka Depan Dan Belakang Yasin

Taraa.. Inilah Hasil design Nya Yang Dah Siap..!!!


Design YAsin YAng Dah Siap

So siapa kata doorgift Yasin tak boleh digunakan untuk majlis selain majlis perkahwinan dan kenduri tahlil?

Client Kiz kali ni relax je wat pilihan tepat dengan order di Kiz Weddiing untuk majlis reunion sekolah dia. Bagus kan dia? Alhamdulillah Kiz rasa bersyukur sangat sebab semua customer dah mula gunakan Yasin Kiz Wedding sebagai doorgift untuk pelbagai majlis yang ingin dibuat.

Akhir kata kalau u all pun nak gunakakn YAsin Kiz Wedding sebagai doorgift majlis u all jangan malu segan tau contact Cik Kiz di facebook Kiz Wedding.( Klik Kat Sini Ya )

No comments: