Mar 15, 2016

4 Doorgift Kahwin Paling Popular 2016

Selepas sekian lama, kini dah sampai masa nya untuk Kiz dedahkan apa doorgift kahwin paling popular untuk tahun ni. Kiranya ni adalah permintaan paling tinggi yang Kiz dapat ya sepanjang 3 bulan ni. 

Tak percaya? Jom kita tengok .....


4 Doorgift Kahwin Paling Popular 2016

1.Yasin readymade

Yang ni memang dari dulu paling top di antara doorgift kahwin yang lain.Nak tau kenapa yasin sentiasa jadi pilihan?Dan nak tau macam mana Kiz boleh tau sebab2 yasin ni jadi pilihan?
Dah tentu lah Kiz merajinkan diri wat survey dan tanya satu2 client yang pernah beli sebelum ni.

So nak dijadikan cerita ada satu client ni dia pernah dapat surah harian sebagai doorgift kahwin kawan dia.Dan dari situ lah dia mula amalkan surah2 yang ada dalam buku tu.Jadi secara tak langsung dia sangat hargai pemberian kawan dia tu.

Setelah berbincang dengan family,akhirnya Yasin Kiz Wedding jadi pilihan utama sebagai doorgift kahwin.Katanya niat kena betul InsyaAllah akan bermanfaat,orang boleh siman dan hargai malah boleh digunakan untuk kegunaan harian atau pun di kenduri2 tertentu.


Yasin ready made


2. Yasin Custom made.

Yasin custom made lak jadi pilihan ramai kerana dah tentu disebabkan design2 yang boleh di request sendiri oleh client sebelum di print.Memang kiut miut gak la design2 yang client request ni.Lepas tu dengan bangganya mesti lah dapat display nama anak2 kita yang comel tu kannn..Nak lagi best letak je gambar baby kita tu nanti.mesti puas hati dapat buat macam tu.macam kita kahwin gak dulu.Ada gambar kat banner dan bunting..hehe.



3.Sejadah mini.

Yang ni Kiz tak tipu tau.Dalam 2-3 bulan ni permintaan terhadap sejadah mini memang tinggi.Sampai tiap2 minggu Kiz akan order stok baru.Order baru pun semakin banyak.Kalau dulu sebulan sekali je order..hehe..
Sejadah Mini


4.Tasbih.

Sebenarnya ramai yang beli tasbih ni pakej sekali dengan Yasin tau.Mungkin sebab tasbih ni kecik je dan pada masa sama kalau ada Yasin sekali baru lah lengkap doorgift kahwin tu..Untuk tasbih pun sekarang ni Kiz dah pelbagaikan colour dan corak tau.ada yang 3 colour,2 colour.yang colour soft dan colour garang pun ada!!!

Combo Tasbih + Yasin


Ok diharap entri ini sedikit sebanyak dapat membantu anda yang tengah buntu pening kepala nak cari doorgift kahwin nak nak yang dah last minit baru nak cari kan...


No comments: