Mar 22, 2016

Tengah Cari Doorgift Kahwin?Kiz Wedding Ada penyelesaiannya.

Ramai tak bakal pengantin kat luar sana tengah cari doorgift kahwin?sekarang kan dah bulan 3.yang mana kahwin bulan 5 tu mesti tengah cari doorgift kahwin kan?

Tak apa..Kiz Wedding ada penyelesaiannya........

Tengah Cari Doorgift kahwin?Kiz Wedding Ada Penyelesaiannya.

Kiz Wedding ada menyediakan beberapa doorgift kahwin yang mendapat pilihan bakal pengantin di Malaysia.Sudah tentu doorgift kahwin yang dipilih menepati cita rasa dan mengikut trend semasa.

1)Yasin Readymade.

Ada 10 jenis design Yasin readymade yang disediakan.Sudah tentu semua design yang available mendapat pilihan ramai sejak dari penubuhan Kiz wedding lagi.Walau bagaimanapun Cik Kiz sentiasa menukar design Yasin readymade dari semasa ke semasa mengikut permintaan dan pandangan client Cik Kiz.So kalau ada sape2 yang nak cadangkan design baru boleh lah wasap Cik Kiz ya!

2)Yasin Custom Made

Kalau tak nak pilih yasin ready made pun takpe.Yasin custom made ada!!!
Dengan memilih yasin ready made,bakal pengantin boleh request design mengikut cita rasa masing masing.nak letak design apa pun boleh..tapi kena tambah masa sikit la ya untuk Cik Kiz siapkan.Tak ama pun....dalam beberapa hari siap la..

3)Tasbih.

Tasbih kat Kiz wedding ada banyak variasi warna tau.Dan tasbih ni ditempah khas dari supplier,bukannya dah beli siap.Biasanya cik Kiz akan gabungkan sendiri kombinasi warna tasbih mengikut kualiti batu tasbih yang dipilih.Jadi biasanya tasbih Kiz Wedding tak akan dapat dijumpai di mana mana kedai doorgift lain.Hanya di Kiz Wedding je ada..

4)Sejadah Mini.

Ok.Sejadah mini ni memang dah beli siap la.Bukannya tempah,tapi dalam harapan untuk buat tempahan juga nanti..boleh lah buat sejadah yang cantik cantik sikit kan...nak sembahyang pun bersemangat nanti.

Owh Ya!! Sejadah mini di Kiz Wedding menggunakan kualiti kain yang bermutu tinggi ya.Kainnya jenis tak nipis dan panas.Sangat selesa bila dipakai di mana mana.

So now ni,bakal bakal pengantin ada terasa nak tengok design  baru doorgift kahwin di Kiz Wedding tak?Kalau ada, boleh hubungi Cik Kiz atau Kiz Wedding(Klik Sini) sekarang ya..

Jangan tunggu lama lama..






No comments: