Apr 7, 2016

Contoh Design Kad Kahwin Terbaru Untuk 2 Pasangan Pengantin Serentak

Hari ni Cik Kiz nak tunjuk contoh design kad kahwin khas untuk bakal pengantin yang nak wat serentak dengan adik beradik yang lain. Kira nya dalam majlis tu nanti ada 2 pasangan pengantin la kan? Best kan wat camni.. Banyak tau leh jimat. Kira kos nak wat majlis tu dapat jimat 2 kali ganda la kan. Fuhhh,, Jimat jimat.. :-)

Contoh Design Kad Kahwin Terbaru Untuk 2 Pasangan Pengantin Serentak


Konsep Dan Design


Wargh.. kali ni corak urat pada katu pula jadi pilihan buat pasangan pengantin ni. Cik Kiz suka ngan nama pengantin perempuan Fazella da Fadella. Sangat unik nama nya. Mesti ramai kawan yang senang ingat bila dapat nama macam ni..

Kat muka depan kad kahwin pengantin pilih untuk memudahkan tetamu yang nak datang nanti dengan letak alamat lengkap terus, paling best perkataan negeri " SELANGOR"  tu dibesarkan.. ni mesti sayang sangak kat negeri selangor ni..Siapa yang tak sayang negeri sendiri kan?

Nak lagi best tarikh majlis ngan hari majlis pun diletak kat tepi alamat dengan menggunakan saiz font yang besar juga. Ni kalau ada tetamu yang boleh lupa tarikh nya pun Cik Kiz tak tau la nak cakap apa.. dah cukup besar dah pada Cik Kiz Saiz font nya tu..

Owh ya. Masa untuk atur cara majlis pun diletak kat depan.. Cik Kiz suspect family pengantin ni mesti dah biasa buat event. Sebab tu perkara yang penting mengenai majlis ni di letak kat depan suma..

Untuk gambar simbol cinta, pengantin pilih tuk letak sepasang cincin, Satu ada berlian satu cincin tak ada berlian.. Yang penting cincin ni kalau u all perasan diikat bersama untuk menandakan pasangan ini akan disatukan pada hari yang penuh bermakna tu nanti.. huish..sweet sangat kannnn..


Design Muka Depan kad Kahwin

Lakaran Peta


Peta kali ni memang mencabar Cik Kiz. Sebab sample peta yang dibawa oleh pengantin besar sangat.. landmark jauh jauh gak sumanya. Tapi takpe yang penting arah jalan tu Cik Kz settle kan dulu.. Nampak kan yang mana? Alaaa.. yang Cik Kiz tanda dengan pen biru tu..

Lakaran Peta

So akhirnya Cik Kiz minimize kan sikit lakaran peta tu. Lau tengook kat gambar bawah Cik Kiz kemas kan dan ambil landmark yang berdekatan. Landmark yang berdekatan ada Aeon Jusco Insya Allah dengan berpandukan Aeon Jusco ni je tetamu dah senang cari lokasi majlis pengantin..

Muka Belakang Kad Kahwin

Dan Lihat hasilnya


Cantik tak design kali ni? Simple tapi kemas kan?


Nak dapatkan contoh design kad kahwin untuk 2 pasangan serentak pun dah ada kat Kiz Wedding. Cara nya just pm Cik Kiz (Klik Sini tau)










No comments: