Apr 8, 2016

Koleksi Kad Kahwin Artis Yang Paling Glamour

Sape pernah tengok koleksi kad kahwin artis yang popular?U all rasa gempak tak kad kahwin diorang?Mesti lah gempak kan.. Cik Kiz pernah pergi satu ekspo perkahwinan kat SACC Mall. Tak ingat dah tahun bila.. Ada la satu booth tu pamerkan contoh kad kahwin yang artis buat. kalau tak silap Cik Kiz masa tu Nabil Ahmad baru je lepas wat majlis persandingan kat ICT Shah Alam.. Memang terkejut la tengok kad kahwin Nabil wey.. Siap ada hard cover bagai.. :-p

Koleksi Kad Kahwin Artis Yang Paling Glamour


1)Rozita Che Wan Dan Zain Saidin


Che Ta Dan Zain ada buat 2 jenis kad kahwin tau. Satu jemputan untuk majlis pernikahan dan satu lagi kad untuk majlis resepsi. Siap asing2 tau.. Class sangatttt Che Ta dengan Zain.. yang kat bawah ni Cik Kiz ambil gambar rujukan dari budiey.com ya. 


2) Nabil Ahmad Dan Nazira Ayub


Hahaha.. Menarik tak kad kahwin Nabil dan Nazira? NI kalau Cik Kiz yang dapat jemputan ni memang menangis Cik Kiz. Cantik sangatttt... Macam Cinderella dah Nazirah.. Mesti Nabil ni sorang yang romantik kan?


3) Hanez Suraya


Walaupun Hanez banyak mengundang kontoversi sebelum majlis perkahwinan dia, Cik Kiz tetap nak pilih kad kahwin Hanez jugak. Sebab apa? U all tengok kat kad kahwin dia. Siap bunga lagi tau.. dan diletak kemas dalam kotak lagi.. Penggunaan warna dan font juga sangat bersesuaian untuk majlis perkahwinan.


4) Sam Dan Syatilla


Kad kahwin Sam dan Syatilla pun tak kurang hebatnya. Sangat eksklusif sebab kat tengah tengah tu hanya khas untuk letak gambar mereka. Pemilihan warna kad juga sangat bagus, tidak terlalu menyerlah dan menampakkan kesesuaian dengan baju yang dipakai. Secara tak langsung sangat menonjolkan gambar mereka. Tapi macam banyak je yang ditulis kat lipatan sebelah kanan tu? Agak agak u all apa ya? Syair cinta ker???


Yang penting Cik Kiz memang sangat kagum dengan rekaan dan design koleksi kad kahwin artis yang glamour kat Malaysia macam mereka ni. Satu hari nanti Cik Kiz nak dapatkan at least satu tempahan kad kahwin dari artis setiap minggu.

Artis artis yang baca post Cik Kiz ni boleh whatsapp dan pm Cik kiz kat facebook Kiz Wedding Tau!






No comments: